Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-4/2013

ZP-4/2013

Sośnicowice: Budowa oświetlenia przy ul. Kuźniczka w Sośnicowicach
Numer ogłoszenia: 136720 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia przy ul. Kuźniczka w Sośnicowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego wraz z zabudową słupów oraz zainstalowanie opraw oświetleniowych w ciągu ulicy Kuźniczka w Sośnicowicach.Ogólny zakres robót: zabudowa słupów betonowych energetycznych typu ŻN , wirowanych E10,5/4,3 i E10,5/6 z wysięgnikami długości 0,5 m dla linii napowietrznej Nn , wybudowanie zaprojektowanych odcinków linii oświetleniowej na słupach, zainstalowanie opraw oświetleniowych o mocy 70 W, utrzymanie i konserwacja zabudowanych urządzeń oświetleniowych w okresie gwarancji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.14.00-9, 45.23.22.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i określone w pkt 3 niniejszego rozdziału. W celu potwierdzenia tego warunku oferent złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. Nr 2. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:1) posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy elektroenergetycznych linii napowietrznych oraz kablowych niskiego napięcia (rozdzielczych lub oświetleniowych), każda o wartości minimum 40 000,00 PLN (czterdzieści tysięcy PLN) brutto. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca złoży wykaz robót według wzoru określonego w zał. Nr 3, do którego należy dołączyć dokumenty o których mowa w § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku, gdy wykonane zamówienia obejmowały roboty o różnym charakterze (różne branże) w wykazie wykonanych robót należy podać wartości dotyczące budowy elektroenergetycznych linii napowietrznych oraz kablowych niskiego napięcia (rozdzielczych lub oświetleniowych). W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku zamówień rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca dysponuje: osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej do kierowania robotami bez ograniczeń, lub z ograniczeniami lecz obejmujące swym zakresem napowietrzne i kablowe linie energetyczne. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia według wzoru określonego w zał. Nr 4, zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 8 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących opisanych przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku rezygnacji z realizacji któregoś z elementów (odcinka) instalacji oświetleniowej przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, np. z powodu braku zgody na wejście w teren uniemożliwiającej realizację zadania, w takim przypadku określone wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu ceny podanej za wykonanie poszczególnych elementów umowy zgodnie z przedłożoną ofertą, 2) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku konieczności usunięcia przeszkód których nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia oferty a uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, o tyle dni, ile trwało usunięcie przeszkód lub zmianie terminu wykonania robót , wynikającej z niekorzystnych warunków atmosferycznych. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych wyżej. 3. Zmiany podwykonawców robót, 4. Zmiany zakresu robót który będzie realizowany przez podwykonawców. 5. Zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego , w przypadku; zmiany kierownika budowy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z zapisami SIWZ, zmiany przedstawicieli zamawiającego na wniosek Zamawiającego 6. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe po spełnieniu następujących warunków: zgodnego oświadczenia stron umowy, zachowania formy pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http/sosnicowice.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sośnicowicach ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data wytworzenia: 2013-04-08 14:55 Autor: Krzysztof Krawczyk Data publikacji: 2013-04-08 14:55 Osoba udostępniająca na stronie: Leszek Kołodziej Data ostatniej modyfikacji: 2013-05-13 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar