Urząd Miejski w Sośnicowicach

Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego

Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego

Sośnicowice: Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego.
Numer ogłoszenia: 180406 – 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Powstańców 6, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 32 238 76 88, faks 32 238 76 88.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostrawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego. Opis samochodu: Podwozie: – Samochód DMC 18000 kg nowy, fabrycznie wyposażony w: – silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy, – turbodoładowanie z zaworem upustowym oraz intercoolerem, – pojemność skokowa do 6000 cm3, – moc silnika min. 250 KM; – średnie zużycie paliwa na 100 km nie większe niż 1500MJ/ ~ 42 l – poziom emisji spalin euro 4 (SCR) lub wyższy, – skrzynia biegów 9 biegowa, z przystawką odbioru mocy z oprogramowaniem fabrycznym, – rozstaw osi min 4180 mm – max 4200, – max nacisk na oś przednią 7500 kg, – max nacisk na oś tylną 11500 kg, – hamulce tarczowe lub bębnowe przód i tył ; – zawieszenie wielopiórowe przednie – zawieszenie pneumatyczne tylne – blokada tylnego mostu, – ABS – koła ogumienie R22,5, – elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka, – pionowy wlot powietrza z filtrem powietrza ponad ramą i wydech pionowy, – zbiornik paliwa min 180 litrów plastikowy, – kabina 1 + 2 , wnętrze ze zmywalnym wykończeniem, – immobiliser, – wywietrznik dachowy, – fabryczne światła obrotowe na dachu kabiny, – zbiornik AdBlue: max 25 l – podgrzewany, – podgrzewany filtr paliwa + podgrzewany filtr wstępny paliwa, – kamera tylna. ZABUDOWA: Rok produkcji – fabrycznie nowe, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2010 r., o następującej charakterystyce i wyposażeniu: – Zbiornik cylindryczny mocowany elastycznie do ramy pośredniej o pojemności całkowitej 8 m3; – Kompresor dobrany do pojemności zabudowy, – Napęd kompresora przenoszony z przystawki odbioru mocy podwozia na pompę hydrauliczną zamontowaną na zabudowie, – Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem, – Tylna dennica otwierana mechanicznie, – Kolor beczki – pomarańczowy wg RAL; – Odstojnik, – Beczka pochylona ku tyłowi pod kątem 4 stopni co ułatwia jej opróżnianie, – Beczka ożebrowana zewnętrznie lub wewnętrznie, blacha grubości minimum 5 mm, – W tylnej dennicy dwa zawory spustowe (górny i dolny) DN110; – Zawór klapowy sterowany pneumatycznie zabezpieczający w czasie jazdy kompresor przed zalaniem, – Głębokość zasysania min. 6 m, – Czas napełniania zbiornika max. 9 minut, – Wąż ssawny długości min 12m, – Płynowskaz rurowy, – Zbiornik na wodę o poj. 5 – 10 l z kranem do utrzymania higieny rąk lub inne urządzenie spełniające taką samą funkcję, Wyposażenie dodatkowe: – Koło zapasowe zamocowane w pojeździe, – zestaw narzędzi z podnośnikiem hydraulicznym, – trójkąt ostrzegawczy, – zamontowana gaśnica co najmniej 4 kg, – apteczka, – przewód do pompowania kół, – 2 komplety kluczyków do pojazdu, – odrębny kluczyk do zbiornika paliwa, – gumowe dywaniki podłogowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu parametrów technicznych i posiadaniu wymaganego wyposażenia oraz gwarancji oferowanego pojazdu – wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, – wykaz punktów serwisowych wraz z adresem najbliższej stacji obsługi prowadzącej serwis (zlokalizowanej w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego) – parafowany wzór umowy – (załącznik nr 4),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie są dopuszczalne w przypadku, gdy zaistnieje jedna z niżej wymienionych przesłanek: a. konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną one potwierdzone protokołem konieczności ich wykonania podpisanym przez strony niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Powstańców 6 44-153 Sośnicowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Powstańców 6 44-153 Sośnicowice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2011-07-01 13:58 Autor: ZGKiM Data publikacji: 2011-07-01 11:56 Osoba udostępniająca na stronie: root Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-05 Osoba modyfikująca: root