ZP-14/2017
Ogłoszenie nr 564177-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Tworogu Małym - projekt i budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków - etap II
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 28 sztuk przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z ich niezbędną infrastrukturą techniczną zgodnie z dokumentacją projektową oraz normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 lub nowszą, objętym zadaniem inwestycyjnym pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Tworogu Małym – budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków – etap II , obejmujący roboty budowlane i dostawy w poniższym zakresie : 1) Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z ich niezbędną infrastrukturą techniczną 2) Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, kanalizacji sanitarnej doprowadzającej i odprowadzającej ścieki, 3) Roboty w zakresie indywidualnych przepompowni ścieków 4) Roboty w zakresie betonowych wylotów ścieków oczyszczonych z umocnieniem 5) Roboty instalacyjne elektryczne wraz z szafą sterowniczą, wentylacyjne i wodno kanalizacyjne, oraz doprowadzające powietrze do komory napowietrzania 6) Roboty w zakresie sterowania i monitoringu pracy przydomowej oczyszczalni ścieków 7) Roboty w zakresie systemu drenażu rozsączającego ścieki oczyszczone , studni chłonnych 8) Roboty w zakresie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki oczyszczone z oczyszczalni 9) Uprzątnięcia terenu prac i wywiezienie nadmiaru ziemi. Wielkość i zakres zamówienia : Ogólny zakres robót związanych z budową przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Tworóg Mały – ETAP II w zakresie ulic Wiejska, Nowowiejska, Brzozowa, Leśna, Prosta, Wrzosowa, Słoneczna obejmuje 28 sztuk oczyszczalni o przepustowości i zdolności przepuszczania 1,2 m3 ścieków na dobę. Rozwiązania techniczne odprowadzania ścieków oczyszczonych dla poszczególnych przydomowych oczyszczalni ścieków : 1) 11szt. oczyszczalni : lokalizacja ul. Wiejska bud.24c,26,28,28d, ul. Nowowiejska bud.10, ul. Brzozowa budynek nr : 2,4,6, 12 (poprzez istniejący wylot),16,18 z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do istniejących rowów pod zarządem Gminne Spółki Wodne. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do rowu poprzez projektowany betonowy wylot ścieków wraz z umocnieniem koryta rowu w miejscu wylotu. Umocnienie rowu płytami ażurowymi betonowymi typu Meba. 2) 5szt. oczyszczalni : lokalizacja ul. Wiejska 10,14,14a,16,20 z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych poprzez projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej do istniejącego rowu pod zarządem Gminne Spółki Wodne. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do rowów poprzez projektowane betonowe wyloty ścieków wraz z umocnieniem koryta rowu w miejscu wylotu. Umocnienie rowu płytami ażurowymi betonowymi typu Meba. 3) 2szt. oczyszczalni : lokalizacja ul. Wiejska bud. 32, 38a i sklep z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do istniejącego cieku wodnego - rzeka Bierawka w km 20+599 (dla oczyszczalni ul. Wiejska bud.38a i sklep) oraz w km 20+760 (dla oczyszczalni ul. Wiejska bud.32). Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do rzeki poprzez projektowane betonowe wyloty ścieków wraz z umocnieniem skarp i dna narzutem kamiennym przelanym betonem w miejscu wylotu. 4) 1szt. oczyszczalni : lokalizacja ul. Słoneczna bud. Nr 7 z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do istniejącego cieku wodnego - rzeka Bierawka. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do rzeki poprzez umocniony wylot ścieków oczyszczonych na istniejącym dopływie do rzeki Bierawka. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do dopływu rzeki Bierawka poprzez projektowany betonowy wylot ścieków wraz z umocnieniem skarp i dna narzutem kamiennym przelanym betonem w miejscu wylotu. W miejscu wylotu rury klapa zwrotna dn100. 5) 2szt. oczyszczalni : lokalizacja ul. Leśna bud.17,bud.19 z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do istniejącej kanalizacji deszczowej stanowiącej prywatną własność mieszkańców posesji. 6) 4 szt. oczyszczalni: lokalizacja ul. Wiejska bud. 7, 52a, ul. Nowowiejska bud.9,11 z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu poprzez projektowaną studnię chłonną. Studnia z tworzywa bez dna z perforowanymi ścianami z dodatkową warstwą filtracyjną na zewnątrz i wewnątrz studni. 7) 3 szt. oczyszczalni: lokalizacja ul. Prosta bud.3a, ul. Wrzosowa bud.10, ul. Wrzosowa budynek bez numeru (dz. nr 399/29)z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu poprzez projektowany system drenażu rozsączającego. Drenaż rozsączający składa sie z studzienki rozdzielczej , nitek drenarskich z rur perforowanych oraz studzienek zbiorczych. 8) odcinek sieci kanalizacyjnej ścieków oczyszczonych dn200 lite min.SN8 w systemie grawitacyjnym w ulicy Wiejskiej w granicach pasa drogowego drogi powiatowej nr 2935S poza pasem jezdnym w istniejącym poboczu oraz po terenach prywatnych. Zakończeniem projektowanego odcinka będzie betonowy, umocniony wylot ścieków oczyszczonych na istniejącym rowie. Projektowany odcinek sieci kanalizacyjnej ścieków oczyszczonych odprowadzać będzie ścieki oczyszczone z projektowanych indywidualnych, biologicznych oczyszczalni ścieków Wiejska bud.10,14,14a,16,20. Projektowane rozwiązanie techniczne zakłada oczyszczanie ścieków w układzie niskoobciążonego osadu czynnego. Mechaniczno-biologiczne oczyszczalnie ścieków przeznaczone są do odbioru i oczyszczania ścieków bytowo – gospodarczych w ilości do 1,1 m3/d (TurboJet EP-1) oraz do 1,8m3/d (TurboJet EP-2). Oczyszczalnia składa się z dwóch zbiorników z żywic epoksydowych: osadnika wstępnego oraz komory napowietrzania zespolonej z osadnikiem wtórnym - TurboJet EP-1/EP-2. Z uwagi na zwiększoną ilość ścieków zaprojektowano do realizacji dla budynku Wiejska 38a i sklep oczyszczalnię TurboJet EP-2 (zbiorniki oczyszczalni analogiczne jak dla EP-1 z tym że osadnik wstępny ma 2m3) dla pozostałych lokalizacji projektuje sie oczyszczalnie typu TurboJet EP-1. Całość oczyszczalni sterowana z szafy sterowniczej lokalizowanej przy oczyszczalniach bądź przy istniejących budynkach, do szafy doprowadzone przewody zasilające elektryczne z istniejących instalacji elektrycznych budynków zlokalizowanych na posesji. Z szafy sterowniczej do komory napowietrzania wyprowadzone przewody doprowadzające powietrze. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych odcinkami rur kanalizacyjnych sanitarnych Pvc110mm do gruntu/ rowu/rzeki/ istniejącej kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych do istniejących rowów, do gruntu poprzez system drenażu rozsączającego oraz studni chłonnej oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej. W związku z koniecznością podniesienia poziomu doprowadzania ścieków na osadnik wstępny zaprojektowano indywidualne przepompownie ścieków zasilane z instalacji elektrycznych istniejących budynków zlokalizowanych na posesji. Przepompownie dn600 z tworzywa z jedną pompą zatapialną z rozdrabniaczem do ścieków dla budynków ul. Wiejska bud.7.oraz montaż pompy z rozdrabniaczem dla bud. nr 17 ul. Leśna w istniejącej studzience przy budynku celem podania części ścieków z drugiej części budynku. W istniejącej studzience gdzie zostanie zamontowana pompa istniejący wylot należy unieczynnić, zakorkować a studzienkę wykorzystać jako zbiornik pompowni.
II.5) Główny kod CPV: 45232421-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45232410-9 |
45232423-3 |
45255600-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 4. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy w zakresie warunku określonego w ust. 1 wykażą: 4.1 Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zadania polegające na budowie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w ilości nie mniejszej niż 15 szt. na 1 kontrakt, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 21.08.2017 r. do godz. 11.30 wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
długość gwarancji na przedmiot zamówienia | 25,00 |
termin płatności faktury | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, obejmujących w szczególności wszystkie roszczenia odszkodowawcze Wykonawcy wobec Zamawiającego, w przypadku: a) Zmian danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy. W razie zaniedbania przez Wykonawcę obowiązku złożenia informacji o zmianie siedziby, doręczenie wszelkiej korespondencji pod znanym Zamawiającemu adresem, ma skutek prawny. b) Zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia oferty, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, np. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania powyższych okoliczności. c) Zmiany terminu w przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności: katastrofy, awarie, akty wandalizmu. Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, lub też takie, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W przypadku wystąpienia siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy będące bezpośrednio następstwem okoliczności, które stanowią skutek działania siły wyższej. Termin może ulec przedłużeniu o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. d) Decyzji Organu Nadzoru Budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji umowy, takich jak wstrzymanie robót budowlanych. e) Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwanie w okresie powyżej 3 dni (udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. f) Zamiana podmiotu, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie. g) Wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. h) Przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. i) Rezygnacji z wykonania części robót- ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres, z którego Zamawiający rezygnuje. j) Zmiany uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: - zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, zgodnie z warunkami w SIWZ, oraz takie samo lub większe doświadczenie określone w ofercie Wykonawcy, - zmiany kierowników robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcę, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami w SIWZ, - zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy w którym Inspektor Nadzoru Inwestorskiego potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1. 3. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem okoliczności określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-21, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: