ZP-17/2015
Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Trachach (przysiółki Zamoście i Nowa Wieś) - opracowanie projektu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków Numer ogłoszenia: 180706 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Trachach (przysiółki Zamoście i Nowa Wieś) - opracowanie projektu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej 60 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) na terenie gminy Sośnicowice ,sołectwo Trachy, przysiółki Zamoście i Nowa Wieś. Wymogiem Zamawiającego jest, aby Wykonawca (Projektant) stosował wyłącznie rozwiązania, dla przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ, których producenci i dostawcy przedstawią deklaracje zgodności właściwości użytkowych zgodnych z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawione przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską i oznakowane znakiem CE. Projektowane urządzenia muszą posiadać pełny raport z badań, zgodny z normą jak wyżej, potwierdzający skuteczność oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską potwierdzający, że ścieki oczyszczone wprowadzane do wód lub ziemi spełniają parametry określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowy wykaz nieruchomości ze wskazaniem właścicieli, numerów posesji dla których należy opracować dokumentację zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia bądź zwiększenia ilości przewidzianych do zaprojektowania przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na etapie realizacji zamówienia. Zastrzeżenie powyższe jest zależne między innymi od braku np. możliwości budowy oczyszczalni z przyczyn technicznych bądź formalnych jak również ostatecznej weryfikacji listy zgłoszeń mieszkańców. Kwota wynagrodzenia zostanie określona na podstawie ilości faktycznie zaprojektowanych oczyszczalni, tj. kwota wynagrodzenia = ilość zaprojektowanych PBOŚ x cena jednostkowa. W przypadku, gdzie nie ma możliwości budowy oczyszczalni z powodów technicznych bądź formalnych Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pisemną opinię wraz z uzasadnieniem przyczyn. Wykonawca w takiej sytuacji odstępuje od wykonania projektu i nie pobiera wynagrodzenia umownego za dokumentację dla danej lokalizacji.. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000 PLN-jeden tysiąc złotych Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy wystąpią zdarzenia i okoliczności, uniemożliwiające prawidłową realizację umowy niezależne od wykonawcy (np. brak możliwości lub utrudnienie uzyskania oświadczenia o zgodzie wejścia w teren od właściciela nieruchomości, niezawinione opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, opinii od właściwych instytucji lub w przypadku wystąpienia podobnych zdarzeń), a także, gdy zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności gdy wystąpi wstrzymanie prac projektowych przez Zamawiającego. Podstawą przedłużenia terminu umownego o tyle dni, ile trwało usunięcie przeszkód będzie zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania. Zasadność wystąpienia przyczyny przerwania prac projektowych potwierdzona będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac projektowych na podstawie okoliczności będących spełnieniem przesłanki do terminowej zmiany umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach, ul. Rynek 19 - sekretariat pokój Nr 9.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
||||||||||