Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-19/2013

ZP-19/2013

Modernizacja nawierzchni parkingu przy ul. Łabędzkiej w Sośnicowicach pod miejsca przesiadkowe.
Numer ogłoszenia: 337804 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni parkingu przy ul. Łabędzkiej w Sośnicowicach pod miejsca przesiadkowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni parkingu przy ul. Łabędzkiej w Sośnicowicach pod miejsca przesiadkowe. Zakres robót - etap I: Przedmiotowe zamówienie obejmuje rozbudowę placu manewrowo - postojowego znajdującego się niedaleko Rynku w Sośnicowicach, przylegającego do ul. Łabędzkiej. Rozbudowa będzie polegać na jego powiększeniu na początkowym fragmencie od strony Łabęd, aby stworzyć lepsze możliwości wjazdów dużych pojazdów głownie autobusów przegubowych dla których na tym placu przewiduje się przystanek. Zakres obejmuje zabudowę nowej nawierzchni z ograniczeniami, za którymi ustawione będą bariery energochłonne. Sytuacyjnie granice nowej nawierzchni zostały ustalone poprzez wbicie palików w punktach załamań tj. osi słupków bariery energochłonnej. Odległość 0,75 m od osi słupków wyznacza krawędź nowej jezdni - szczegół na rysunku zawierającym plan sytuacyjny oraz przekrój A-A. Konstrukcja nawierzchni to asfaltobeton grub. 6 cm -warstwa ścieralna na dwóch warstwach podbudowy kamiennej łącznej grubości 34 cm i odcinającej warstwie z piasku gruboziarnistego 10 cm. Ograniczenie jezdni od strony terenu gruntowego krawężnikiem - na płask na lawie betonowej z oporem - szczegóły na rysunku wcześniej wymienionym. Powierzchnia projektowanej jezdni 157,3 m2 zabudowanie bariery energochłonnej SP-06 na długości 38,7 m, tyle samo krawężnika, ciecie nawierzchni 44,6 m. przewiduje się remont cząstkowy nawierzchni w ilości 3,0 t. Spadek nawierzchni 2%. Zakres robót - etap II: Przedmiotem opracowania jest rozbudowa placu manewrowo-postojowego przylegającego do ul. Łabędzkiej w Sośnicowicach. Polegać ona będzie na jego wydłużeniu od strony OSP. Zakres obejmuje zabudowę nowej nawierzchni z ograniczeniami po wykonaniu robot wykopów - obniżenie terenu na przedłużeniu placu w stronę OSP. Krawędzią końcową projektowanej nawierzchni będzie linia równoległa do ściany szczytowej budynku OSP - w przybliżeniu prostopadła do osi ul. Łabędziej oddalona 3,0 m od hydrantu nadziemnego. - rys. nr 2. Na planie sytuacyjnym przedstawiono zarówno usytuowanie ww. placu jak i krawędzi skarp w odniesieniu do stałych linii - hydrant i chodnika przy ul. Łabędzkiej. Na podstawie przekrojów poprzecznych 9 rys. nr 3. określono objętość robót ziemnych -wykopów - 49,84 m3. Nawierzchnia projektowana to asfaltobeton grub. 6 cm -warstwa ścieralna na podbudowie z kruszywa kamiennego -2 warstwy - 22 cm + 12 cm i odcinającej warstwie z piasku gruboziarnistego 10 cm. Ograniczeniem nawierzchni będzie krawężnik uliczny 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. Długość projektowanego krawężnika 30 m. Powierzchnia projektowanej jezdni - wraz z odtworzeniem pasa na styku = 85,60 m2. Spadek nawierzchni 2%..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełnią warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną drogową w technologii nawierzchni bitumicznej na powierzchni minimum 250 m2. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent złoży wykaz wykonanych robót drogowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobą/mi/, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez wskazane osoby wymaganych uprawnień.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na: zmianie podwykonawców robót, zmianie zakresu robót, które realizowane będą przez podwykonawców, zmianie terminu robót wynikającego z niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiający położenie nawierzchni bitumicznej, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, które nie pozwolą na realizację budowlanych robót drogowych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - o tyle dni, ile będą trwały takie warunki. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania wraz z podaniem daty ich ponownego podjęcia, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. zmianie technologii robót, nie powodującej zwiększenia wielkości zakresu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sośnicowicach 44-153 Sośnicowice ul. Rynek 19 -sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach 44-153 Sośnicowice ul. Rynek 19 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data wytworzenia: 2013-08-21 14:59 Autor: Leszek Kołodziej Data publikacji: 2013-08-21 14:59 Osoba udostępniająca na stronie: Leszek Kołodziej Data ostatniej modyfikacji: 2023-10-30 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar