Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-15/2017

ZP-15/2017

Ogłoszenie nr 591013-N-2017 z dnia 2017-09-20 r.
Gmina Sośnicowice: Zakup energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób
zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania: Pełnomocnik Zamawiającego New Power Sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180 A,
04 – 464 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz
z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Osobą kontaktową jest Dominika Turczyn tel. 22 225-30-42 lub
pocztą elektroniczną pod adres: d.turczyn@newpower.pl
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, krajowy numer identyfikacyjny
53994000000, ul. Rynek 19 , 44153 Sośnicowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032
2387191 w. 330, e-mail um@sosnicowice.pl, faks 322 387 550.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sosnicowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego: New Power Sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180 A
pok.214, 04 – 464 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej
Numer referencyjny: ZP-15/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej
prowadzony przez Gminę Sośnicowice zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997
r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych
obiektów w okresie od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1.132.912,00 kWh.
Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy w przypadku większości punktów
poboru odbywa się po raz kolejny. W przypadku punktów z kolejną zmianą obecnym
sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. a umowy obowiązują do 31.01.2018, nie ma konieczności
wypowiadania tych umów. Szczegółowe informacje zawarte zostały w tabeli poniżej.
Wszystkie punkty, które przechodzą procedurę zmiany sprzedawcy po raz kolejny mają
rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję
energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Punkty z pierwszą zmianą sprzedawcy
posiadają zawartą umowę kompleksową na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem
wypowiedzenia a sprzedawcą jest Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. Szacunkowa wartość
zamówienia (netto) w okresie od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 260.569,76 zł.
Szczegóły dotyczące podpisywania Umów sprzedaży przez poszczególnych odbiorców, jak
również zasady fakturowania opisane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu
Zamówienia oraz w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy. Zamawiający działa w imieniu
własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: Urząd Miejski
Sośnicowice, Gminne Przedszkole w Bargłówce, Gminne Przedszkole w Smolnicy, Szkoła
Podstawowa im. Juliusza Rogera w Sośnicowicach, Szkoła Podstawowa w Bargłówce, Szkoła
Podstawowa w Kozłowie, Szkoła Podstawowa w Sierakowicach, Gminne Przedszkole w
Sierakowicach, Miejskie Przedszkole w Sośnicowicach, ZGKiM.
II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09300000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 260569,76
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-02-01 lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-02-01 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie
obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią
elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia
lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku
składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę
wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych
uprawnieniem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: wykaz dostaw
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch klientów, na rzecz których
prowadzona była sprzedaż co najmniej 0,50 GWh w skali roku dla każdego odbiorcy.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch klientów, na rzecz których
prowadzona była sprzedaż co najmniej 0,50 GWh w skali roku dla każdego odbiorcy, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. Wykaz
dostaw, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. Potwierdzenie należytego
wykonania zamówienia) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca wraz z wnioskiem składa: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z
wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę
cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz
oddzielnie na spółkę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się tego typu dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do
jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca wraz z wnioskiem składa: a) aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,
prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży
kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. b)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie co najmniej dwóch klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż co najmniej
0,50 GWh w skali roku dla każdego odbiorcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów zgodnie z zał. Wykaz wykonanych dostaw, na rzecz których dostawy
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były
wykonywane (np. zgodnie z zał. Potwierdzenie należytego wykonania zamówienia), a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się
na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp
Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w
postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust
1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w
ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe
wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z
tłumaczeniem na język polski. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii
potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie
Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 1.2
Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien
zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z w/w
wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 1.3. W przypadku
podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu
wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień
przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub
równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek
internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji
2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną,
podłączony do sieci Internet.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
1.Licytacja elektroniczna na ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ, będzie licytacją
jednoetapową, zakończy się po upływie 30 minut od momentu jej otwarcia. 2.W toku licytacji
elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia
postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji
przestaje wiązać gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji
wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto za 1.132.912,00 kWh wyrażoną w
złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5.Oferta
złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę
minimalnego postąpienia. 6.Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 696,74 zł.
7.W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim wykonawcom informacje o
pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji
elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji
nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 8.Zamawiający określił
kwotę wywoławczą: 320.500,80 zł brutto. 9.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy,
który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
10.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 30 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2017-09-28 godzina: 13:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:30
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 12:00
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, której istotne postanowienia zawarte są w
Projekcie Umowy sprzedaży energii elektrycznej załączonemu do niniejszego ogłoszenia
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie
informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku
kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2)
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne
lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub
zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał
się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności
techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1. Wykonawca, który powołuje się na
zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) składa także Oświadczenie z art 25a ust 1
Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki
udziału w postępowaniu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty
wymienione w § 5 pkt 4 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z
2016 r., poz. 1126). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; b) zobowiązani są ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje
się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za
zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; c) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy
lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi
wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z
Pełnomocnikiem; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust
1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmian (w
granicach dyspozycji art. 144 ust.1 pkt. 1): • zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy
lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie
poinformują się pisemnie o tych zmianach, • na wniosek Zamawiającego możliwe jest
zwiększenie lub zmniejszenie ilości punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w
Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamóweinia zmiana nie może przekroczyć 15% • zmiany
osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych
zmianach, • z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu
rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania
zamówienia do 31.12.2018 r. • cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) podana w
formularzu oferty będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany
opodatkowania energii elektrycznej podatkiem • cena jednostkowa brutto ulegnie zmianie
wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-09-28, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wniosek należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie
zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą
(firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Pełnomocnika Zamawiającego: New
Power Sp. z o. o., ul. Chełmżyńska 180a, 04-464 Warszawa, oraz opisane ZAKUP ENERGII
ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY SOŚNICOWICE. Wszystkie dokumenty w złożonym
wniosku muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie
przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na
papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione. Osoba uprawniona to
osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub działająca z jej
upoważnienia Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i
podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami
firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby
uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Pełnomocnik zamawiającego rozumie podpis
odręczny, zawierający imię i nazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła.
W przypadku podpisywania wniosku przez osobę niewymienioną w aktualnym odpisie z
właściwego rejestru, niezbędne jest we wniosku pełnomocnictwo dla osoby działającej w
imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii.
Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest
osoba podpisująca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli niektóre
informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zgodnie z art. 8 ust. 3
Ustawy Pzp zastrzec we wniosku, które informacje nie mogą być udostępnione innym
uczestnikom postępowania oraz powinien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest załączyć pismo wykazujące i
uzasadniające, iż zastrzeżone przez niego informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa
Informacje te winny być umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od
pozostałych informacji zawartych we wniosku. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z
Wykonawcami jest Pełnomocnik Zamawiającego Dominika Turczyn tel. 22 225-30-42 lub
pocztą elektroniczną pod adres: d.turczyn@newpower.pl


Data wytworzenia: 2017-09-20 14:34 Autor: Dominika Magiera Data publikacji: 2017-09-20 14:34 Osoba udostępniająca na stronie: Dominika Magiera Data ostatniej modyfikacji: 2017-10-04 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar