Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-20/2013

ZP-20/2013

Sośnicowice: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Bargłówce i Tworogu Małym ( budowa przydomowych oczyszczalni) - opracowanie koncepcji
Numer ogłoszenia: 356472 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Bargłówce i Tworogu Małym ( budowa przydomowych oczyszczalni) - opracowanie koncepcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej w Bargłówce i Tworogu Małym gm. Sośnicowice w oparciu o Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków PBOŚ spełniające wymogi obowiązujących norm. Zakres opracowania. Koncepcja ma określić sposób i możliwości uporządkowania gospodarki ściekowej w oparciu o POBŚ na podstawie opinii geotechnicznej i dokumentacji badań podłoża gruntowego. Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego ma na celu szczegółowe rozpoznanie, ustalenie i określenie właściwości fizyko-mechanicznych podłoża gruntowego w poziomie i poniżej posadowienia przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb prawidłowego ich zaprojektowania i głębokości ich posadowienia, w zależności od stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych, jak również dla poprawnego ich wykonawstwa i późniejszej prawidłowej eksploatacji. Koncepcja ma zawierać część opisową i rysunkową. Część opisowa ma obejmować: 1. charakterystykę terenową inwestycji, 2. dokumentację badań podłoża gruntowego z kartami dokumentacyjnymi otworów geologicznych ,charakterystykę hydrogeologiczną i hydrologiczną terenu, 3. inwentaryzację poglądową istniejącego stanu gospodarki ściekowej, 4. wykaz nieruchomości dla których przewidziano zainstalowanie PBOŚ, 5. pozyskanie oświadczeń od właścicieli nieruchomości o wyrażeniu zgody na zainstalowanie przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków, 6. zakres rzeczowy inwestycji 7 szacunkowe określenie kosztów 8. uzasadnienie zalecanego rozwiązania Część rysunkowa ma obejmować: 9. zakres inwestycji na mapie lokalizacyjnej w skali 1; 5000 10. dokumentacja stanu istniejącego na mapie zasadniczej w skali 1: 1 000 - nie jest wymagana mapa dla celów projektowych 11. dokumentacja badań podłoża gruntowego z lokalizacją przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na mapie zasadniczej w skali 1: 1 000 - nie jest wymagana mapa dla celów projektowych. Koncepcja ma być opracowana zgodnie z zakresem i wymogami SIWZ, ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Podstawowe materiały wyjściowe do opracowania koncepcji, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego: - miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,- dane demograficzne według ewidencji ludności, - dane o ilości dostarczanej odbiorcom wody z ujęć komunalnych, - dane dotyczące istniejących rozwiązań w zakresie gospodarki ściekowej, - dane o rodzaju i ilości działających podmiotów gospodarczych Dokumentację koncepcyjną należy zaopatrzyć w pisemne oświadczenie projektanta, że została ona wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami i wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja ma posiadać opinię Wydziału Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Gliwicach. Koszt uzyskania wszelkich uzgodnień, pozwoleń, oświadczeń, opinii ponosi Wykonawca. Wykonawca zadania odpowiada za jakość i rzetelność wykonania zamówienia oraz zgodność obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi. Wszelkie niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowań, inne niż te które zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawcy pozyskają własnym kosztem i staraniem. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji przedmiotu zamówienia, zapoznali się z warunkami lokalnymi, w jakich będą wykonywane prace, sprawdzili zakres i rodzaj prac oraz uwzględnili powyższe w ofercie. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnią warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną koncepcje lub projekt związany z gospodarką ściekową. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje osobą/mi/, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy wystąpią zdarzenia i okoliczności, uniemożliwiające prawidłową realizację umowy, a także, gdy zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac projektowych przez Zamawiającego. Podstawą przedłużenia terminu umownego o tyle dni, ile trwało usunięcie przeszkód będzie zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania. Zasadność wystąpienia przyczyny przerwania prac projektowych potwierdzona będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac projektowych na podstawie okoliczności będących spełnieniem przesłanki do terminowej zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 44-153 Sośnicowice ul. Rynek 19 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski 44-153 Sośnicowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Data wytworzenia: 2013-09-03 15:24 Autor: Leszek Kołodziej Data publikacji: 2013-09-03 15:24 Osoba udostępniająca na stronie: Leszek Kołodziej Data ostatniej modyfikacji: 2023-10-30 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar