Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP/12/2010

ZP/12/2010

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu: p.n.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sierakowice poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków”.
Numer ogłoszenia: 183336 – 2010; data zamieszczenia:25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice
Urząd Miejski w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, Tel. 032 238-71-91
44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, pow. gliwicki
Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu: p.n.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sierakowice poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu: p.n. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sierakowice poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków.
2.Usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego są to usługi związane z nadzorem nad realizacją Projektu p.n.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sierakowice poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków” obejmujące nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe umowy o roboty budowlane.
Przedmiotowe zamówienie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 -2013.

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie odpowiedzialny za nadzór nad procesem inwestycyjnym objętym Projektem.
Opis projektu: p.n.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sierakowice poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków.

Projekt związany z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Sierakowice o przepustowości docelowej 340 m3/d ( 2x 170 m3/d) obejmuje:
● Budynek techniczny
● Reaktor biologiczny osadu czynnego
● piaskownik
● komora denitryfikacji/nitryfikacji
● Pompownia ścieków surowych
● punkt zlewny
● osadnik wtórny
● stacja mechanicznego podczyszczania i odwadniania osadu
● stacja dmuchaw
● zasilanie elektryczne
● zagospodarowanie terenu (ogrodzenie, drogi, zieleń)
● rozruch technologiczny oczyszczalni
Ogólny zakres robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w dwóch sołectwach Sierakowice i Rachowice obejmuje:

Kanalizacja grawitacyjna
● Ø 300 mm – 1 414 mb
● Ø 250 mm – 1 987 mb
● Ø 200 mm –12 969 mb
● Ø 160 mm – 2 619 mb
Kanalizacja tłoczna
● Ø 125 mm – 264 mb
● Ø 110 mm – 1 635 mb
Kanalizacja ciśnieniowa
● Ø 63 – 75 mm – 647 mb
Przepompownie sieciowe – 5 szt.
Przepompownie przydomowe – 6 szt.
3.Roboty budowlane nadzorowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – dla zadania inwestycyjnego” Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sierakowice poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków” realizowane będą w oparciu o opracowania dokumentacyjne firm: „ECON” Marek Michalczyk z Kielc i „Bipromag – 1” Sp. z o.o. z Gliwic.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od daty podpisania umowy do ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpi przekazanie obiektu do użytkowania będącego przedmiotem realizacji Projektu potwierdzonego ostateczną decyzją zezwalająca na użytkowanie i rozliczenie finansowo-rzeczowe inwestycji.

Realizacja robót budowlanych będących przedmiotem Projektu objętego dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej przewidziana jest w terminie do 28.09.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:
a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu obejmującym już zakończoną i rozliczoną budowę oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną zrealizowaną z udziałem środków Unii Europejskiej.
c)wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby: - -
- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ( koordynator):
posiadający doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej , który wykaże się:
- przynajmniej jednym już zrealizowanym i rozliczonym projektem dot. budowy oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej.
– Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający (Inspektor branży drogowej): – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
– aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę,
- Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający (Inspektor branży budowlanej) :
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
– aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę,
- Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający (Inspektor branży sanitarnej)
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
- aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę,
-Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający (Inspektor branży elektrycznej):
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz AKPiA (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
- aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę,
- Osobę ds. rozliczeń finansowych, posiadająca (Specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń):
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu obmiarów, analiz kosztów i rozliczeń budowy oraz sporządzaniu raportów, w tym w/w doświadczenie, na co najmniej jednym zakończonym i rozliczonym kontrakcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp,
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).
2)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
6) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie).
7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie).
8)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie osób o którym mowa w pkt 7 posiadają wymagane uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych ustawą Prawo budowlane, obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój 15 lub pocztą na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 11:00, miejsce:
ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach ul. Rynek 19,
44-153 Sośnicowice pok. Nr 9 – sekretariat
Otwarcie ofert 06.07.2010 r. godzina 11.30
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 -2013.

Załączniki do pobrania


Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0

Komentarze / 0

musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja
Data wytworzenia: 2010-06-25 15:30 Autor: Kazimierz Kaczmar Data publikacji: 2010-06-25 13:20 Osoba udostępniająca na stronie: root Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-05 Osoba modyfikująca: root