Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-3/2015

ZP-3/2015

Sośnicowice: Budowa sali gimnastycznej przy SP w Sośnicowicach- projekt.
Numer ogłoszenia: 74966 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://sosnicowice.i-gmina.pl/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy SP w Sośnicowicach- projekt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej sali gimnastycznej przy SP w Sośnicowicach na działkach stanowiących własność komunalną Gminy Sośnicowice wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 1. Zakres projektu winien uwzględniać:. a) sala jako budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, połączony ze SP za pomocą łącznika na poziomie parteru, b) wymiar rzutu poziomego budowlanego sali ograniczonego elementami ścian, słupów bądź innych elementów konstrukcji lub wyposażenia stałego niebędącego wyposażeniem sportowym nie mniejszy niż 12,0 x 24,0m z wpisanymi boiskami do koszykówki, piłki nożnej, siatkówki, c) wysokość sali w najniższym punkcie nie mniejsza niż 6,0m liczona od wykończonej płaszczyzny posadzki do najniższego elementu konstrukcji dachu, stropu lub innego wyposażenia stałego, niebędącego wyposażeniem sportowym, d) podłoga sportowa o konstrukcji na ruszcie drewnianym, wentylowanym, z nawierzchnią elastyczną powierzchniowo, bezspoinową, z wyznaczonymi liniami do poszczególnych gier, e) czas pogłosu pustej sali nie powinien przekroczyć 2-3 sekundy, f) sala winna być zaprojektowana w technologii tradycyjnej, konstrukcja dachu drewniana, g) część socjalno-dydaktyczna z wyposażeniem składająca się z: - szatni dla dziewcząt z natryskami- parter - szatni dla chłopców z natryskami- parter - wc dla dziewcząt- parter - wc dla chłopców- parter - pomieszczenia magazynowego na sprzęt sportowy- parter - pomieszczenia dla nauczyciela z wc- parter - wc dla niepełnosprawnych- parter - gabinet lekarski- parter - biuro dyrektora z salą konferencyjną- piętro - sekretariat z aneksem kuchennym- piętro - wc dla dyrekcji- piętro - sala dydaktyczna- piętro h) wyposażenie sali gimnastycznej: elektroniczna tablica wyników, kotara elektroniczna dzieląca salę na 2 części, bramki do piłki nożnej, kosze do koszykówki, siatka do siatkówki, typowe wyposażenie sprawnościowe (drabinki, materace, kozły itp.), i) niezależne wejście do sali gimnastycznej z zewnątrz z dostępem dla osób niepełnosprawnych, j) kanalizacja deszczowa, k) kanalizacja sanitarna ( należy wystąpić o wydanie warunków podłączenia do ZGKiM S-ce), l) sieć wodociągowa (należy wystąpić o wydanie warunków podłączenia do ZGKiM S-ce, oddzielny układ pomiarowy dla nowego budynku), m) sieć energetyczna (należy wystąpić o warunki przyłączenia do Tauron w Gliwicach, oddzielne układy pomiarowe dla nowego budynku), n) instalacje niskoprądowe ( monitoring, system alarmowy, sieci komputerowe, sygnalizacja przeciwpożarowa, telefony, internet), o) niezbędne instalacje wewnętrzne ( wod-kan, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, c.o. za pomocą grzejników płytowych, elektryczne, piorunochron), p) zasilanie c.o. z istniejącej kotłowni SP ( w przypadku braku mocy, należy przeprojektować istniejącą kotłownię), q) wykorzystanie odnawialnych źródeł energii- kolektory słoneczne dla c.w.u. r) zagospodarowanie terenu wokół sali (chodniki, zieleń), s) zabezpieczenie oraz ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej i uzbrojenia terenu, t) inwentaryzacja i uzyskanie zgody na wycinkę kolidujących drzew. 2. Sala gimnastyczna powinna spełniać wymagania Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej wydanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki edycja 2015 z dnia 03.12.2014r. w związku z możliwym dofinansowaniem na realizację zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były opracowania projektowe o podobnym charakterze tj. minimum jedno zamówienie dokumentacji projektowej budowy budynku kubaturowego o kubaturze min. 4000m3 związanego z działalnością sportową. W przypadku podmiotów działających wspólnie wiedza i doświadczenie podlegają sumowaniu. Zamawiający dokona sposobu oceny spełniania warunku na podstawie wykazu prac projektowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona sposobu oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy Wykonawca musi dysponować: a. projektantem posiadającym wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z pózn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu oraz oświadczenia dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona sposobu oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość gwarancji na przedmiot zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, obejmujących w szczególności wszystkie roszczenia odszkodowawcze Wykonawcy wobec Zamawiającego, w przypadku: a) Zmian danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy. W razie zaniedbania przez Wykonawcę obowiązku złożenia informacji o zmianie siedziby, doręczenie wszelkiej korespondencji pod znanym Zamawiającemu adresem, ma skutek prawny. b) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia oferty, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, np. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. c) W przypadku niemożności dokonania z odpowiednimi jednostkami uzgodnień lub uzyskania opinii bądź decyzji do projektów lub innych części przedmiotu zamówienia, skutkiem czego nie będzie możliwe terminowe wykonanie części lub całości przedmiotu zamówienia. 2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem okoliczności określonych we wzorze umowy oraz zgodnego oświadczenia Stron. Wykonawca podpisujący ofertę przedłoży dokumenty, z których wynika potwierdzenie reprezentacji i umocowania do podpisania oferty (umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sośnicowicach, ul. Rynek 19 - sekretariat pokój Nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach, ul. Rynek 19 - sekretariat pokój Nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Data wytworzenia: 2015-04-02 13:26 Autor: Marcin Stronczek Data publikacji: 2015-04-02 13:26 Osoba udostępniająca na stronie: Leszek Kołodziej Data ostatniej modyfikacji: 2015-05-04 Osoba modyfikująca: