Przetarg Ograniczony Ustny
- Przetarg Ograniczony Ustny.pdf - Przetarg Ograniczony Ustny
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę węgla kamiennego do kotłowni Zamawiającego w sezonie 2012/2013
Sośnicowice: Sukcesywna dostawa węgla kamiennego do kotłowni Zamawiającego w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 340604 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Powstańców 6, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 32 238 76 88, faks 32 238 76 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.sosnicowice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Sukcesywna dostawa węgla kamiennego do kotłowni Zamawiającego w sezonie 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Sukcesywna dostawa 175 ton węgla kamiennego, typ węgla 31,2 Eko groszek, granulacja 5 -25 mm w sezonie grzewczym 2012/2013 na warunkach określonych w SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę węgla kamiennego do kotłowni Zamawiającego o parametrach nie gorszych niż: - zawartość opałowa - 25 000 kJ/kg - zawartość popiołu - 3,5 - 6,0 % - zawartość siarki - 0,35 - 0,60 % - zawartość wilgoci - mniejsza niż 15 %.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.11.12.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek uzna się za spełniony jeżeli Dostawca złoży oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Dostawcy pisemnego potwierdzenia posiadania statusu pośredniczącego podmiotu węglowego
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: Dysponuje minimum jednym samochodem dostawczym, którym jest w stanie dostarczyć jednorazowo co najmniej 3 T węgla do kotłowni Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00; Warunek uzna się za spełniony jeżeli Dostawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: Dysponuje minimum jednym samochodem dostawczym, którym jest w stanie dostarczyć jednorazowo co najmniej 3 T węgla do kotłowni Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00; Warunek uzna się za spełniony jeżeli Dostawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: Dysponuje minimum jednym samochodem dostawczym, którym jest w stanie dostarczyć jednorazowo co najmniej 3 T węgla do kotłowni Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00; Warunek uzna się za spełniony jeżeli Dostawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek uzna się za spełniony jeżeli Dostawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru *, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemnego potwierdzenia posiadania statusu pośredniczącego podmiotu węglowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na: - zmianie zakresu usług, które realizowane będą przez podwykonawców, - zmniejszeniu zakresu usługi, - wcześniejsze rozwiązanie umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Powstańców 6 44-153 Sośnicowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:18.09.2012 godzina 09:00, miejsce: ul. Powstańców 6 44-153 Sośnicowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Podziel się artykułem
musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja