Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZB nr 19 /2009 z dnia 28.01.2009

ZB nr 19 /2009 z dnia 28.01.2009

ZARZĄDZENIE
Burmistrza Sośnicowic nr 19/2009
z dnia 28.01.2009r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach.
Na podstawie art. 31, art.33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity – Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z pózn. zm.), art. 6 ust. 1, 3, 4, art. 4 ust 1 pkt. 3 art. 11, art. 13, art. 14 i art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 (Dz. U. z 2008 r. nr 223 poz. 1458) zarządzam wprowadzenie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach w następującym brzmieniu:
Rozdział l – Postanowienia ogólne
§ 1. Celem regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowiska pracy.
§ 2. Regulamin określa szczegółowe zasady zatrudniania pracowników w Urzędzie na podstawie umowy o pracę.
Rozdział II – Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze.
§ 3. 1. Procedura rekrutacyjna na wolne stanowiska urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze może być rozpoczęta w szczególności w wyniku:
- planowanych zmian w strukturze organizacyjnej Urzędu,
- zmiany przepisów nakładających na Gminę nowe kompetencje i zadania,
- analizy zmian związanych z ruchem w ramach zasobów kadrowych (przejście na emeryturę, rentę itp.)
2. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Burmistrz Sośnicowic w oparciu o informację przekazaną przez kierownika komórki organizacyjnej o wakującym stanowisku urzędniczym sporządzoną zgodnie z wzorem określonym w załączniku Nr 1 do regulaminu.
3. Informacja, o której mowa w ust. 2 powinna być przekazana z miesięcznym wyprzedzeniem, pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu danej komórki organizacyjnej.
4. W przypadkach uzasadnionych okres przekazania informacji, o której mowa w ust. 2 może zostać skrócony.
5. Kierownik komórki organizacyjnej zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Burmistrzowi projektu opisu stanowiska na wakujące miejsce pracy, którego wzór określa Załącznik nr 2 do Regulaminu.
6. Opis stanowiska, o którym mowa w ust. 5 zawiera:
a) dokładne określenie celów i zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy oraz wynikających z tego tytułu obowiązków obciążających zajmującego te stanowiska,
b) określenie uprawnień służących do wykonywania zadań oraz niezbędnego wyposażenia,
c) określenie szczegółowych wymagań w zakresie kwalifikacji, umiejętności i predyspozycji wobec osób, które je zajmują,
d) określenie odpowiedzialności,
e) inne wyznaczniki określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.

§ 4. Akceptacja projektu opisu stanowiska pracy oraz zgoda Burmistrza powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.
Rozdział III – Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
§ 5.1.Komisję rekrutacyjną powołuje Burmistrz w drodze zarządzenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do regulaminu.
2. W skład Komisji Rekrutacyjnej mogą wchodzić:
a) Burmistrz lub Zastępca Burmistrza lub osoba upoważniona przez Burmistrza,
b) inspektor ds. Organizacyjnych i Administracji, będący jednocześnie sekretarzem Komisji lub osoba przez niego upoważniona,
c) inna osoba wyznaczona przez Burmistrza.
3. Komisja Rekrutacyjna powinna składać się z minimum 3 członków spośród osób wymienionych w ust. 2.
4. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
Rozdział IV – Etapy naboru
§6. Etapy naboru:
1.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze.
2. Składanie dokumentów aplikacyjnych.
3. Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym.
4. Końcowa selekcja kandydatów – indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję kandydatów.
5. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko
urzędnicze.
6. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.
7. Ogłoszenie wyników naboru.
Rozdział V – Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze.
§ 7. 1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym i kierowniczym stanowisku urzędniczym umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
2. Możliwe jest również ogłoszenie o naborze dodatkowo w innych miejscach, np.:
- urzędzie pracy w Gliwicach
- w prasie,
§ 8. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i kierownicze stanowisko urzędnicze zawiera:
a) nazwę i adres urzędu,
b) określenie stanowiska urzędniczego,
c) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,
d) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku
e) wskazanie wymaganych dokumentów,
f) określenie terminu i miejsca składanych dokumentów
§ 9. Ogłoszenie będzie znajdowało się w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu przez minimum 10 dni kalendarzowych przed terminem naboru.
§ 10. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego regulaminu.
Rozdział VI – Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
§ 11. Po ogłoszeniu w BIP i na tablicy ogłoszeń urzędu następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym lub kierowniczym stanowisku urzędniczym.
§ 12. Na dokumenty aplikacyjne składają się:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kopia dowodu osobistego,
d) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności w zakresie za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
f) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
g) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
h) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty,
zaświadczenia),
i) oryginał kwestionariusza osobowego,
j) inne dokumenty, które będą niezbędne do ustalenia przydatności kandydata do
zatrudnienia na danym stanowisku.
§ 13. 1. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
§ 14. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych przed ukazaniem się ogłoszenia.
Rozdział VII – Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych
§ 15. Analizy dokumentów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
§ 16. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami
nadesłanymi przez kandydatów.
§ 17. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze oraz rozstrzygnięcie o dopuszczeniu albo odmowie dopuszczenia do udziału w dalszym etapie naboru.
§ 18. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępna lista kandydatów spełniających
wymagania formalne.
Rozdział VIII – Końcowa selekcja kandydatów
§ 20. Selekcji końcowej kandydatów dokonuje się po przeprowadzeniu rozmowy
kwalifikacyjnej.
§ 21. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
§ 22. Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zbadać:
a) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,
b) znajomość przepisów prawa z zakresu działania i funkcjonowania administracji publicznej szczebla gminnego
c) cele zawodowe kandydata.
§ 23. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.
§ 24. 1. Przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej Komisja przygotowuje zestaw pytań umożliwiający dokonanie oceny kandydata.
2. Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.
Rozdział IX – Sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko pracy
§ 25.1. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz komisji sporządza protokół.
2. Protokół zawiera w szczególności:
a) określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
b) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne
c) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
d) uzasadnienie dokonanego wyboru,
e) skład komisji przeprowadzającej nabór,
1. Przykład protokołu stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu.
Rozdział X – Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy
§ 26. 1. Na podstawie ustaleń Komisji zawartych w protokole, burmistrz podejmuje decyzję o zatrudnieniu kandydata i podpisaniu umowy.
2. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz do wykonania badań lekarskich.

Rozdział XI – Informacja o wynikach naboru
§ 27. 1 Informację o wynikach naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1 zawiera:
a) nazwę i adres jednostki
b) określenie stanowiska
c) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
d) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nierostrzygnięcia naboru na stanowisko.
3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.
4. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy zawarte w punktach 1,2 i 3 stosuje się odpowiednio.
5. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik nr 6 do Regulaminu.
Rozdział XII – Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi
§ 28.1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 6 miesięcy , a następnie odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odesłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Rozdział XIII – Przepisy końcowe i przejściowe
§ 29. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 30. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik Nr 1
Sośnicowice, dnia …………………
Kadry
w miejscu
WNIOSEK O ZATRUDNIENIE PRACOWNIKA
Zwracam się z prośbą o wszczęcie naboru na stanowisko…………………………….
Wakat powstał w wyniku: ……………………………………….
Proponowany termin zatrudnienia: …………………………….
W przypadku tworzenia nowego stanowiska uzasadnienie wniosku wraz z wyliczeniem kosztów zatrudnienia nowego pracownika: – ……………
(data, podpis i pieczęć Kierownika komórki) organizacyjne] lub osoby upoważnionej)

Załącznik nr 2
FORMULARZ OPISU STANOWISKA PRACY W Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach
A. DANE PODSTAWOWE
1. Nazwa stanowiska pracy
…………………………………………………………………….
2. Symbol komórki organizacyjnej: …………………………..
B. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
1. Wykształcenie: …………………………………

2. Wymagany profil (specjalność): …………………………………

3. Obligatoryjne uprawnienia:
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 (Dz. U. z 2008 r. nr 223 poz. 1458), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywanej pracy na określonym stanowisku, wykształcenie średnie, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowana opinią.
W przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
4. Umiejętności zawodowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych
dotyczących spraw …………………………………….,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych
aplikacji (m.in. MS Word)
- umiejętność współpracy
- odpowiedzialność terminowość, rzetelność
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
- umiejętność kierowania pracą zespołu
- znajomość języka ………………………. w stopniu podstawowym
C. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Zakres głównych obowiązków:
- ……………………………………………………….
- ……………………………………………………….
- ……………………………………………………….
- ……………………………………………………….
2. Inne obowiązki:
- …………………………………………………………………

- …………………………………………………………………

- wykonywanie innych poleceń przełożonych.

D. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA

1. Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku
- prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym
oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności.

- prowadzenie zbioru aktualnych przepisów prawnych
dotyczących wykonywanych zadań oraz udzielanie
wyjaśnień i odpowiedzi w tym zakresie.

- właściwe zabezpieczenie powierzonych danych,
dokumentów i mienia.

- przestrzeganie obowiązujących przepisów o tajemnicy
służbowej, państwowej, oraz o ochronie danych
osobowych.

Opis stanowiska sporządził:
imię i nazwisko
podpis i pieczątka
Sośnicowice, dnia……………………

Załącznik Nr 3

Zarządzenie nr ……..
Burmistrza Sośnicowic
z dnia …………………
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze/kierownicze.
Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z późn. zm.), art. 6 ust. 1, 3, 4 art. 4 ust 1 pkt. 3, art. 11, art. 13, art. 14 i art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 (Dz. U. z 2008 r. nr 223 poz. 1458), § 5. ust.1 zarządzenia Nr19/2009 z dnia 28.01.2009 r. Burmistrza Sośnicowic w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach zarządzam, co następuje:
§. 1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na stanowisko kierownicze..- ……………………………………
§ 2. W skład Komisji powołuję:
1. …………………. Przewodniczący
2…………………… sekretarz komisji
3…………………… członek
4. …………………. członek
§ 3. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie procedury naboru na stanowisko urzędnicze ……………………………………zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach.
§ 4. Komisja działa do zakończenia naboru na wolne stanowisko pracy.
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik Nr 4

Burmistrz Sośnicowic ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
……………………………………………………
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
1. Wykształcenie: ……………………………………………
2. Wymagany profil (specjalność): ……………………
3. Obligatoryjne uprawnienia:
obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywanej pracy na określonym stanowisku, wykształcenie średnie, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowana opinią.
W przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych posiada co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywał przez co najmniej 3 lata działalności gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
4. Doświadczenie zawodowe:
1). doświadczenia zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności
2). doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach
( wymagania dotyczące doświadczenia zawodowego stosuje się obligatoryjnie do samodzielnych stanowisk urzędniczych)
5. Umiejętności zawodowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych
dotyczących …………………………………..,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych
aplikacji (m.in. MS Word)
- umiejętność współpracy
- odpowiedzialność terminowość, rzetelność
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
- (umiejętność kierowania praca zespołu – w przypadku stanowisk kierowniczych)

6. Zakres głównych obowiązków:

a) ………………………………………………………

b) ………………………………………………………

c) ………………………………………………………….

d) ………………………………………………………….

e) …………………………………………………………..

f) …………………………………………………………….

g)…………………………………………………………….

7. Zakres innych obowiązków osoby zatrudnionej na danym stanowisku:

a) ……………………………………………………………..

b) ……………………………………………………………..

c) ……………………………………………………………..
8. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia
zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa
pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty,
zaświadczenia)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku
- oryginał kwestionariusza osobowego,

9.Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko:

„………………………………………………………………..”
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice – sekretariat (pok. Nr 9) lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia…………………….
10. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. nr 223 poz. 1458)

Załącznik Nr 5
PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW
NA STANOWISKO: …………………………………..
w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach
1 . W wyniku ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko pracy aplikacje przesłało …… kandydatów w tym
- kandydat spełniający wymogi formalne
- kandydatów nie spełniających wymogów formalnych
- kandydat złożył dokumenty po terminie

2. Komisja w składzie:
1…………………… Przewodniczący
2…………………… sekretarz komisji
3…………….. członek
4………………. członek
po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 19/2009 Burmistrza Sośnicowic z dnia 28.01.2009r. dopuściła do dalszego postępowania następujących kandydatów: (nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów)
Lp.
Imię i nazwisko
Miejsce zamieszkania
Wyniki selekcji kandydatów

Wstępna
Końcowa

1.
pozytywna pozytywna

3. Zastosowano następujące metody naboru:
1) Regulamin naboru
2) Ogłoszenie o naborze
3) Składanie dokumentów aplikacyjnych
4) Wstępna selekcja kandydatów

6) Końcowa selekcja – rozmowa kwalifikacyjna
7) Sporządzenie protokółu z naboru

4. Zastosowano następujące techniki naboru:
1) Ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej
2) Ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
3) Przekazanie informacji zakwalifikowanym kandydatom
4) Ogłoszenie ostatecznych wyników naboru w BIP urzędu i na tablicy ogłoszeń
5. Uzasadnienie wyboru:
Komisja przeanalizowała ……… złożone w terminie do urzędu oferty. Dokumenty aplikacyjne złożyły następujące osoby:
……………………………..
……………………………..
……………………………..
…………………………….
Analiza złożonych dokumentów wykazała, że:……………….. oferta spełnia w pełni wymagania założone w ogłoszeniu była to oferta złożona przez ………………………. Komisja Rekrutacyjna zaprosiła na rozmowę kwalifikacyjna:………………………… . W trakcie rozmowy kandydat odpowiedział na przygotowane pytania, wykazując się znajomością …………………………………………………………………………..
Komisja Rekrutacyjna stwierdza, że: ……………………………………………………..
6. Załączniki do protokołu:
a) kopia ogłoszenia o naborze
b) kopia dokumentów aplikacyjnych
Protokół sporządził: ……………………………….
Podpisy członków Komisji:

Zatwierdził:

Załącznik Nr 6
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko …. został/ła wybrany/a Pan/Pani…………………………………………………………………
zamieszkały/a w…………………………………………………………………………………….
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
(data, podpis Burmistrza)


Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0

Komentarze / 0

musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja
Data wytworzenia: 2009-02-13 12:53 Autor: Leszek Kołodziej Data publikacji: 2009-01-28 11:52 Osoba udostępniająca na stronie: root Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-05 Osoba modyfikująca: root