II nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Finansowym UM Sośnicowice
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
1. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne+w trakcie studia wyższe
2. Wymagany profil (specjalność): rachunkowość, księgowość
3. Obligatoryjne uprawnienia:
obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku
4. Doświadczenie zawodowe: preferowany staż na stanowisku pokrewnym w jednostkach wymienionych w art. 1 i art. 3 ust. 4 pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 22 marca 1990 (Dz. U. z 2001r nr 142 poz. 1593 z późn. zmianami) tj. w urzędzie lub innej jednostce prowadzącej rachunkowość budżetową.
5. Umiejętności zawodowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości w tym budżetowej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji (m.in. MS Word, Exel)
- odpowiedzialność terminowość, rzetelność
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
6. Zakres głównych obowiązków:
a/ Prowadzenie obsługi finansowo-ksiegowej w tym:
- dekretacja raportów kasowych i wyciągów bankowych
- księgowanie dowodów źródłowych organu finansowego i UM Sośnicowice
- uzgadnianie rachunków bankowych z wyciągami bankowymi
- rozliczanie i uzgadnianie rachunków
- uzgadnianie wydatków budżetowych
- uzgadnianie i rozliczanie zaangażowania środków finansowych
- sporządzanie miesięcznych i rocznych zestawień obrotów i sald
b/ Prowadzenie ksiąg inwentarzowych ewidencji majątku UM tj.:
- środków trwałych
- pozostałych środków trwałych
- inwestycji rozpoczętych
- opału
c/ Rozliczanie inwentaryzacji majątku ewidencjonowanego w UM
d/ Opracowywanie sprawozdań obowiązujących dla w/w zakresu czynności.
e/ Przygotowywanie materiałów i danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i bilansów rocznych.
f/ Sporządzanie not obciążeniowych i ich rejestracja.
7. Zakres innych obowiązków osoby zatrudnionej na danym stanowisku:
- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z zakresu czynności8. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia
o zatrudnieniu)- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty,
zaświadczenia)- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku- oryginał kwestionariusza osobowego,
9.Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko Księgowy w Referacie Finansowymnależy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice – sekretariat (pok. Nr 9) lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 04.09.2007r
10. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z póz n. zm. oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 póz. 1593 z póz n. zm.)