Urząd Miejski w Sośnicowicach

Informacja o przedłużeniu naboru na stanowisko Inspektor - Zarządca Nieruchomości

Informacja o przedłużeniu naboru na stanowisko Inspektor - Zarządca Nieruchomości

Dyrektor

Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

w Sośnicowicach ul. Powstańców 6 informuje o przedłużeniu naboru na wolne stanowisko pracy:

INSPEKTOR – ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

Niezbędne kwalifikacje kandydata:

1. Wykształcenie: wyższe lub średnie

2. Wymagany profil (specjalność): budownictwo

3. Obligatoryjne uprawnienia: licencja zawodowa zarządcy nieruchomości,

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, ,posiadanie odpowiedniego stanu zdrowia do zatrudnienia, nie karalność za przestępstwa umyślne, nieposzlakowana opinia, wynikające z art. 3 ust. 1 i 3 (oraz w przypadku stanowisk kierowniczych wymagań określonych w art. 3 ust. 4) Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 22 marca 1990 (Dz. U. z 2001r, Nr 142 poz. 1593 z późn. zmian.

Pożądane dodatkowo: uprawnienia budowlane, kosztorysowanie

W przypadku posiadania wyłącznie licencji – zatrudnienie w wysokości ½ etatu.

W przypadku posiadania uprawnień budowlanych i kosztorysowania – zatrudnienie w pełnym wymiarze czasy pracy.

4. Doświadczenie zawodowe:

1). doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu czynności zarządcy nieruchomości

5. Umiejętności zawodowe:

- umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych

dotyczących zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, przepisów BHP

- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych

aplikacji (m.in. MS Word)

- umiejętność współpracy

- odpowiedzialność terminowość, rzetelność

- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności

6. Zakres głównych obowiązków:

a) Realizacja zadań zakładu wynikających z Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego

b) Realizacja zadań wynikających z Ustawy o gospodarce nieruchomościami

7. Zakres innych obowiązków osoby zatrudnionej na danym stanowisku:

a) prowadzenie dokumentacji, planowanie, rozliczenia finansowe, sprawozdawczość

8. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

- życiorys – curriculum vitae,

- kopia dowodu osobistego

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)

- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa

pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)

- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty,

zaświadczenia)

- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym

stanowisku

- oryginał kwestionariusza osobowego,

*9.Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko: „Zarządca nieruchomości”*

należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sośnicowicach, ul. Powstańców 6, 44-153 Sośnicowice lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data wpływu do ZGKIM) w terminie do dnia 30 czerwca 2009 r.

10. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z póz n. zm. oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 póz. 1593 z póz n. zm.)


Data wytworzenia: 2008-07-31 11:28 Autor: Paweł Nawara Data publikacji: 2009-04-02 09:00 Osoba udostępniająca na stronie: root Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-05 Osoba modyfikująca: root