Urząd Miejski w Sośnicowicach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Sośnicowice dnia: 6 lipiec 2011r

Burmistrz Sośnicowic

na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 Nr 223, poz. 1458 z późn. zm)
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w wymiarze 1 etatu, na czas nie określony:
„inspektor – pełnomocnik ds. informacji niejawnych, obrony cywilnej, spraw obronnych i Zarządzania kryzysowego w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich”

Niezbędne kwalifikacje kandydata:
1. Wykształcenie: wyższe

2. Wymagany profil (specjalność): prawo administracyjne, studia prawnicze, studia o kierunku wychowanie obronne , zarządzanie kryzysowe, studia o specjalnościach wojskowych lub inne pokrewne adekwatne do stanowiska.
3. Obligatoryjne uprawnienia:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
- nie karalność (nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,)
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne;
- posiadanie zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne.
4. Doświadczenie zawodowe: preferowany staż pracy na podobnym stanowisku.
5. Umiejętności zawodowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych
dotyczących informacji niejawnych, obrony cywilnej, spraw obronnych i Zarządzania kryzysowego.
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych
aplikacji (m.in. MS Word)
- umiejętność współpracy
- odpowiedzialność terminowość, rzetelność
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
- umiejętność kierowania pracą zespołu
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym

6. Zakres głównych obowiązków:

1) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego;
2) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne;
3)Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;
4)kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów;
5) opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji;
6)prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych;
7)prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających;
8)prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, obejmującego wyłącznie:
a)imię i nazwisko,
b)numer PESEL,
c)imię ojca,
d)datę i miejsce urodzenia,
e)adres miejsca zamieszkania lub pobytu,
f)określenie dokumentu kończącego procedurę, datę jego wydania oraz numer;
9) przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa wart. 73 ust. 1, danych, o których mowa wart. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt 8.

SPRAWY OBRONNE:
10) Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do funkcjonowania
w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
11) Realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej
państwa.
12)Gromadzenie i udostępnianie właściwym organom danych statystycznych
w zakresie planowania obronnego.
13)Opracowywanie planu akcji "kurierskiej.
14) Przygotowanie treningu akcji kurierskiej.
15)Prowadzenie szkoleń z zakresu akcji kurierskiej.
16)Bieżąca aktualizacja wniosków związanych ze świadczeniami na rzecz zadań obronnych.
17)Wysyłanie sprawozdań dot. akcji kurierskiej do Starosty Gliwickiego.
18)Prowadzenie zbioru przepisów powszechnie owiązujących.

OBRONA CYWILNA, ZARZĄDZANIE "RYZYSOWE

19) Planowanie oraz koordynacja realizacji obrony cywilnej i Zarządzania
kryzysowego.
20) Opracowywanie i aktualizacja planów osiągania gotowości obrony cywilnej
na terenie gminy;
21)Opracowywanie i aktualizacja planów Zarządzania kryzysowego.
22)Organizacja i realizacja szkoleń obrony cywilnej formacji i ludności oraz
ćwiczeń i treningów formacji,
23) Gospodarowanie, konserwowanie oraz prowadzenie dokumentacji
magazynowej sprzętu obrony cywilnej
24) Sporządzanie sprawozdawczości i okresowych informacji obowiązujących
dla ww. zakresu
7. Zakres innych obowiązków osoby zatrudnionej na danym stanowisku:

Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z zakresu czynności
8. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kopia dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia
zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty,
zaświadczenia)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku
- oryginał kwestionariusza osobowego,

9.Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko:

„Inspektor – pełnomocnik”
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice – sekretariat (pok. Nr 9) lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 22.07.2011r
10. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z pózn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 Nr 223, poz. 1458 z późn. zm)


Data wytworzenia: 2011-07-07 15:13 Autor: Paweł Nawara Data publikacji: 2011-07-07 13:10 Osoba udostępniająca na stronie: root Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-05 Osoba modyfikująca: root