Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-25/2011

ZP-25/2011

Sośnicowice: Odwóz dzieci z dodatkowych zajęć pozalekcyjnyc, realizowanych w ramach projektu: Z naszym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym do Europy.
Numer ogłoszenia: 426626 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwóz dzieci z dodatkowych zajęć pozalekcyjnyc, realizowanych w ramach projektu: Z naszym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym do Europy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz dzieci z dodatkowych zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu: Z naszym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym do Europy . Odwóz ze Szkoły Podstawowej w Bargłówce, Szkoły Podstawowej w Sośnicowicach Szkoły Podstawowej w Kozłowie Szkoły Podstawowej w Sierakowicach Gimnazjum im. Unii Europejskiej w Sośnicowicach do miejsca zamieszkania uczniów w godzinach umożliwiających udział w zajęciach dodatkowych realizowanych odpowiednio w godzinie 8 oraz 9 planu lekcyjnego każdej ze szkół. Zamówienie zostało rozdzielone na 3 części Część I zamówienia Trasa nr 1 - 39 km Liczba uczniów min. 5 - max. 40 Przystanek początkowy SP Bargłówka (ok. godz. 15.45) Przystanek pośredni 1 - Trachy - przystanek PKS bloki Przystanek pośredni 2 - Trachy - przystanek stadnina Przystanek pośredni 3 - Kozłów szkoła (ok. godz. 16.05) Przystanek pośredni 4 - Łany przystanek PKS Przystanek pośredni 5 - Sośnicowice - szkoła (ok. godz. 16.15) Przystanek pośredni 6 - Sośnicowice Gimnazjum (ok. godz. 16.20) Przystanek pośredni 7 - Smolnica - przystanek PKS Przystanek pośredni 8 - Szkoła Gimnazjum (ok. godz. 16.35) Przystanek pośredni 9 -- Trachy - przystanek stadnina Przystanek pośredni 10 - Trachy - przystanek PKS bloki Przystanek końcowy 11 - Bargłówka przystanek PKS (ok. godz. 17.05) Część II zamówienia Trasa nr 2 - 23 km Liczba uczniów min. 5 - max. 40 Przystanek początkowy - Sośnicowice, Gimnazjum (ok. godz. 16.05) Przystanek pośredni 1 - SP w Sierakowicach (ok. godz. 16.15) Przystanek pośredni 2 - Rachowice Kościół (ok. godz. 16.20) Przystanek pośredni 3 - Rachowice Bar Leśny (ok. godz. 16.23) Przystanek pośredni 4 - Rachowice pętla (ok. godz. 16.25) Przystanek pośredni 5 - Sierakowice poczta (ok. godz. 16.38) Przystanek pośredni 6 - Goszyce (ok. godz. 16.45) Przystanek pośredni 7 - Sierakowice - przystanek PKS ul. Leśna (ok. godz. 16.49) Przystanek pośredni 8 - Sierakowice - Gospoda (ok. godz. 16.50) Przystanek pośredni 9 - Sierakowice - ul. Tworogowska (ok. godz. 16.52) Przystanek 10 - Tworóg Mały 1 (ok. godz. 16.56) Przystanek końcowy 11 - Tworóg Mały pętla (ok. godz. 16.58) Część III zamówienia Trasa nr 3 - 7km Liczba uczniów min. 5 - max. 40 Przystanek początkowy - Sośnicowice, Gimnazjum (ok. godz. 16.05) Przystanek pośredni 1 - Łany Wielkie (ok. godz. 16.12) Przystanek pośredni 2 - Łany Wielkie-PGR (ok. godz. 16.14) Przystanek pośredni 3 - Kozłów-Kolonia (ok. godz. 16.17) Przystanek końcowy 4- Kozłów przystanek (ok. godz. 16.20) Dokładne godziny przyjazdu autobusów na poszczególne przystanki zostaną doprecyzowane przez wyłonionego przewoźnika z dyrektorami szkół..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. ważną koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 - załącznik Załącznik nr 2, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, którego przedmiotem były przewóz o podobnym charakterze o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto. W przypadku podmiotów działających wspólnie wiedza i doświadczenie podlegają sumowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca składa wykaz wykonanych usług Załącznik nr 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia , posiadać przynajmniej trzy sprawne i zarejestrowane autobusy na min. 41 osoby. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca składa wykaz posiadanych autobusów Załącznik nr 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy Wykonawca musi dysponować: - kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca skład oświadczenie o uprawnieniach kierowców, Załącznik nr 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na: zmianie podwykonawców usługi, zmianie zakresu usług, które realizowane będą przez podwykonawców, zmniejszeniu zakresu usługi, wcześniejsze rozwiązanie umowy z zachowaniem jednomiesięcznego wypowiedzenia. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe po spełnieniu następujących warunków: zgodnego oświadczenia stron umowy, zachowania formy pisemnej,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sośnicowice, ul. Rynek 19, 44 - 153 Sośnicowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Sośnicowice, ul. Rynek 19, 44 - 153 Sośnicowice , sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0

Komentarze / 0

musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja
Data wytworzenia: 2011-12-14 13:41 Autor: Kazimierz Kaczmar Data publikacji: 2011-12-14 13:41 Osoba udostępniająca na stronie: Kazimierz Kaczmar Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-14 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar