ZB nr 102/2010 z dnia 18.11.2010
w sprawie zmiany budżetu gminy Sośnicowice na 2010 rok
Na podstawie art.30 ust.2 pkt.4, art.58 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591 z późn. zmianami), art.249, art.257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157 , poz. 1240), działając w oparciu o upoważnienie zawarte w § 7 pkt. 1 Uchwały Rady Miejskiej w Sośnicowicach Nr XXVII/290/2010 z dnia 04.01.2010 r. w sprawie budżetu gminy na 2010 rok zarządzam :I dokonanie zmian budżetu poprzez:
1 Zwiększenie dochodów 122 515,57
Dział Nazwa
Rozdział Nazwa
Paragraf Nazwa Kwota w zł Znacznik
010 ROLNICTWO I ŁOWIECTWO
01095 Pozostała działalność
2010 Dotacje cel. .. na zad. bieżące z zakresu admin.rządowej oraz … 90 412,57 zlecone
852 POMOC SPOŁECZNA
85212 Świadczenia rodzinne, zaliczka aliment. oraz składki na ubezp. …
2010 Dotacje cel. .. na zad. bieżące z zakresu admin.rządowej oraz … 32 103,00 zlecone
2 Zmniejszenie dochodów 8 393,00
Dział Nazwa
Rozdział Nazwa
Paragraf Nazwa Kwota w zł Znacznik
852 POMOC SPOŁECZNA
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezp. społeczne
2030 Dotacje cel. .. na realiz. własnych zadań bieżących gmin … 1 900,00
85295 Pozostała działalność
2030 Dotacje cel. .. na realiz. własnych zadań bieżących gmin … 6 493,00
3 Zmniejszenie wydatków 23 497,65
Dział Nazwa
Rozdział Nazwa
Paragraf Nazwa Kwota w zł Znacznik
750 ADMINISTRACJA PUBLICZNA
75095 Pozostała działalność
4260 Zakup energii 243,00
4300 Zakup usług pozostałych 186,37
75056 Spis powszechny i inne
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 0,98 zlecone
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 400,00 zlecone
4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego … 304,30 zlecone
751 URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY ……..
75109 Wybory do rad gmin ………
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 310,00 zlecone
4120 Składki na Fundusz Pracy 51,00 zlecone
4300 Zakup usług pozostałych 710,00 zlecone
4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji 827,00 zlecone
754 BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA P.POŻAROWA
75412 Ochotnicze straże pożarne
4430 Różne opłaty i składki 12 000,00
852 POMOC SPOŁECZNA
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezp. społeczne
3110 Świadczenia społeczne 1 900,00
85295 Pozostała działalność
3110 Świadczenia społeczne 6 493,00
4019 Wynagrodzenia osobowe pracowników 72,00
str. 2
4 Zwiększenie wydatków 137 620,22
Dział Nazwa
Rozdział Nazwa
Paragraf Nazwa Kwota w zł Znacznik
010 ROLNICTWO I ŁOWIECTWO
01095 Pozostała działalność
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1 210,00 zlecone
4430 Różne opłaty i składki 88 639,77 zlecone
4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego … 400,00 zlecone
4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji 162,80 zlecone
750 ADMINISTRACJA PUBLICZNA
75095 Pozostała działalność
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 429,37
75056 Spis powszechny i inne
3040 Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczone do wynagrodz 603,00 zlecone
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 46,15 zlecone
4120 Składki na Fundusz Pracy 14,72 zlecone
4410 Podróże służbowe krajowe 41,41 zlecone
751 URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY ……..
75109 Wybory do rad gmin ………
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 361,00 zlecone
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1 537,00 zlecone
754 BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA P.POŻAROWA
75412 Ochotnicze straże pożarne
4260 Zakup energii 1 500,00
4270 Zakup usług remontowych 5 000,00
4300 Zakup usług pozostałych 5 500,00
852 POMOC SPOŁECZNA
85212 Świadczenia rodzinne, zaliczka aliment. oraz składki na ubezp. …
3110 Świadczenia społeczne 31 140,00 zlecone
4300 Zakup usług pozostałych 963,00 zlecone
85295 Pozostała działalność
4018 Wynagrodzenia osobowe pracowników 72,00
II Korektę błedu pisarskiego w treści swojego Zarządzenia Nr 94/2010 z dnia 27.10.2010 r. w części dotyczącej wydatków w Dziale 852 poprzez zastąpienie mylnie wpisanej nazwy rozdziału 85212 “Pozostała działalność” poprawną nazwą “Świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego”.
III Tabele 1b oraz 2c stanowią integralną część Zarządzenia.
IV Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu
w Biuletynie Informacji Publicznej.
Podziel się artykułem
musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja